20 сентября 2019

Кто вообще планирует стать депутатами? Начальник облисполкома, пенсионер, адвокат, активисты и бизнесмены, даже агроном!


На фото слева направо: Шор, Тарас, Пантус.

Избиркомы трёх округов «Лида-региона» закончили регистрацию инициативных групп претендентов в кандидаты на выборах депутатов Палаты представителей Национального собрания РБ седьмого созыва.

Это не значит, что лидеры инициативных групп станут кандидатами, но уже сейчас можно судить, кто нацелился приземлиться на депутатские мандаты трёх округов «Лида-региона».

В Лидском избирательном округе №55 претендуют 5 человек:

  • Беркус Регина
  • Панасевич Александр
  • Пантус Сергей
  • Тарас Геннадий
  • Шор Александр

Беркус Регина Робертовна. Беспартийная, пенсионер, 1959 г.р., жительница Лиды.
Панасевич Александр Георгиевич. Беспартийный, 1977 г.р. Ведущий агроном – государственный инспектор отдела внешнего карантина ГУ «Гродненская областная государственная инспекция по семеноводству, карантину и защите растений», житель Лиды.
Пантус Сергей Иванович. Партия БНФ, 1974 г.р., безработный. Житель Берёзовки  Лидского района.
Тарас Геннадий Романович. Беспартийный, 1959 г.р. Адвокат, осуществляющий адвокатскую деятельность индивидуально Гродненской областной коллегии адвокатов. Житель д. Минойты Лидского района.
Шор Александр Юрьевич. Белорусская партия левых «Справедливый мир», 1983 г.р. Директор ОДО «Ордаль-стекло». Житель Лиды.

В Неманском избирательном округе №56 претендуют 3 человека:

  • Ашурок Витольд
  • Ольшевский Сергей
  • Синяк Владимир

Ашурок Витольд Михайлович. Партия БНФ, безработный, 1970 г.р. Житель Берёзовки Лидского района.
Ольшевский Сергей Сергеевич. Беспартийный, индивидуальный предприниматель, 1984 г.р. Житель п. Козловщина Дятловского района.
Синяк Владимир Александрович. Беспартийный, 1967 г.р. Заместитель генерального директора по строительству производственного республиканского унитарного предприятия «Гроднооблгаз».

В Замковом избирательном округе №57 претендуют 2 человека:

  • Коледа Константин
  • Сонгин Александр

Коледа Константин Артурович. Беспартийный, индивидуальный предприниматель, 1980 г.р. Житель п. Кореличи.
Сонгин Александр Генрихович. Беспартийный, 1969 г.р. Начальник главного УО Гродненского облисполкома.

Смотрите также:


«Бизнес-Лида», 2019.

Если вы заметили ошибку в тексте, пожалуйста, выделите её и нажмите Ctrl+Enter

Комментарии 109

Чтобы написать комментарий нужно войти  или зарегистрироваться

Павучок , 20 сентября, 09:49#
Выбируй не выбируй, один фиг получишь ....
B!SON , 20 сентября, 09:52#
результаты:
№55 - Панасевич
№56 - Синяк
№57 - Сонгин
деньги можно не тратить на все это
Мила , 20 сентября, 09:55#
Точно! Точнее не бывает.
BratOK , 20 сентября, 09:56#
Инфа сотка
Вітольд Ашурак , 20 сентября, 21:14#
А генерал-паліцмэн? Нешта мне падказвае, што дзеючы дэпутат Міхневіч таксама выставіць сваю кандыдатуру. Я маю на ўвазе 56 Акругу.
Ольга , 20 сентября, 15:34#
Лидский округ: из 5 кандидатов 2 замшелых пенсионера, 1 безработный бездельник, 1 кивала государственный, 1 мечтатель, топящий за социализм))))
Юрась Дзяшук , 20 сентября, 16:06#
Ольга, ну вы же сами прекрасно понимаете, что штамп "безработный" в наше процветающей экономике в большинстве случаев означает то, что человек трудиться сам на себя. А не на государство или на какого-то дядю.
А когда ты трудишься сам на себя, то это означает, что ты свободный человек. Можешь спокойно выражать свою точку зрения, свою позицию не боясь, что тебя уволят или не продлят контракт.
У нас в Беларуси таких "безработных" - миллионы. Но это же не означает, что у нас миллионы людей сидят, ничего ни делают и безработничают. Зачастую, эти т. н. "безработные" вкалывают в разы больше тех, кто где-то там числится и за это получает, не зарабатывает, а именно получает зарплату. Но при этом сидит, как мышь под веником и строем ходит голосовать досрочно и за того, за кого ему укажут.
Ольга , 20 сентября, 16:46#
Но можно же написать "предприниматель", если трудишься сам на себя, правда?
Юрась Дзяшук , 20 сентября, 17:46#
Про себя ты можешь написать все, что угодно. А вот у избирательных комиссий есть определенные бюрократичекие правила. У них пахай ты хоть с утра до ночи, хоть 25 часов в сутки, но если ты официально не трудоустроен, то все-равно напишут, что - безработный. А если кандидат еще и самовыдвиженец, а не человек из системы, то они еще и с радостью во всех информационных плакатах напишут - "безработны", и если надо еще и капслуком и жирным шрифтом.
А потом избиратели, думают, а ну раз написано безработный, значит - бичуган какой-то. Чуть-ли не бомж. А ну раз написано, что начальник там чего-то, то значит - хороший человек. А то, что этот начальник только просиживает дырки в штанах да взятками греется, а безработный реально трудится, то про это мало кто задумывается.
Сергей Авраменко , 26 сентября, 15:20#
А, ты кто? Быдло !
Ольга , 30 сентября, 12:35#
В пятую точку меня поцелуй, ОК?)))
Сергей Авраменко , 1 октября, 15:16#
Смотри,чтоб рак не съел твою точку! Видимо тебя не мать родила,а пятая точка под забором!
Ольга , 2 октября, 16:42#
Я сказала тебе поцеловать, а не есть ее, шалун.
Stanislaw Berkus , 20 сентября, 17:36#
Беркус Регина, после пикета с Н. Статкевичем (он входит в состав её инициативной группы), сходит с избирательного процесса(нельзя участвовать в том, чего нет)
Евгений , 20 сентября, 20:53#
Ольга! А какое право имеете называть пенсионеров замшелыми, безработного бездельником и т.д.?
Ольга , 21 сентября, 16:32#
Ты обиделся?
Вітольд Ашурак , 20 сентября, 21:11#
Панове! Не забывайцеся, што на наступным этапе выбарчай кампаніі ( менавіта "выбарчай кампаніі", а не выбараў) -- палітычныя партыі будуць выстаўляць сваіх кандыдатаў па партыйных спісах. Ну і "фаварытаў" будуць дэлегаваць "працоўныя калектывы". Такім чынам шорт-лісты па акругам зменяцца.
Андрей Николаевич , 21 сентября, 06:28#
ох уж и заживем. после выборов
Viktat , 21 сентября, 08:44#
Пам-пам-пам Пам. Первыми на арену в цирке выходят клоуны. Витольд, Юрка и Стасик. Ничего не меняется в их головах. Пустота.
Alex #6271 , 21 сентября, 12:45#
Как ты уже всех достал Viktat !
Юрась Дзяшук , 21 сентября, 16:33#
Да пускай кривляется. Должен же быть и у Бизлиды свой шут потехи ради)))
язэп пушча , 21 сентября, 16:49#
Пам-пам-пам. А ты бы выдвинул Вашкевича , экс-директора Лидсельмаша.... которого ты так активно и настойчиво защищал. Где он сегодня, герой твоего романа?
Мила , 23 сентября, 09:51#
[...] Вот она верхушка и все остальные.....Не вижу ни одного человека во стране, достойного быть депутатом.
Sten , 23 сентября, 09:54#
Пантус і Ашурок - годныя кандыдаты. Поспехаў
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 20:09#
Дзякуй Вам, паважаны Sten/
Владимир #2680 , 23 сентября, 10:31#
А за счёт чего живут БНФовцы, оба безработные, очень странно кто им платин
Юрась Дзяшук , 23 сентября, 14:30#
За счет своих рук и тяжелого физического труда.
За 25 лет постсовкового руководства страной, у нас таких "безработных" - миллионы. И еще миллионы трудятся за границей. И у всех, как у одного, в досье написано - безработный.
Это тебе не в кабинете сидеть и шуфляды стола взятками набивать.
Владимир #2680 , 23 сентября, 14:55#
А так они ещё и налоги не платят, а благами пользуются
Юрась Дзяшук , 23 сентября, 15:19#
Почему это не платят?
Платят.
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 20:13#
Паважаны Владімір, вы маю "безрабоціцу" і да абеду не вытрымаеце. А што тычыцца сацыяльных даброт, то я імі амаль і не карыстаюся. За ўсё плачу свае грошы.
Владимир #2680 , 23 сентября, 21:28#
Да очень тяжело, целыми днями писать кометарии на сайтах, тем более на мове. И много за это платят? Дети в школу, садик не ходят, медициной не пользуетесь? Почему другие должны работать, что бы вы пользовался благами, и ещё плювали на них? Иещё во власть лезет
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 21:45#
Коменты пішу вечарам пасьля працы, добра пад'еўшы. І вы дарма мяне папікаеце маёй мовай. Яна льецца лёгка і без прынукі. і гэта натуральна, бо я -- беларус і я ў сябе дома. Медыцынай не карыстаюся, бо не хварэю. Нават дзіўна неяк, праўда? Можа я жалезны? ))))
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 21:54#
Неяк дзіўна адказваць на прэтэнзіі ананіма. А самі вы ці робіце? А калі робіце, то чаму хаваеце сваё сапраўднае імя? А ва ўладу я не лезу. Я крок за крокам набліжаю уладу да кола сваіх аднадумцаў. Таму што я носьбіт ідэі. А ідэя заўжды перамагае. Бачу, вам цяжка зразумець гэтую простую думку з пункту гледжаньня вашай дэнацыяналізаванай чарка-скварачнай сьвядомасьці.
Юрась Дзяшук , 23 сентября, 23:08#
Это вам, людям недалёкими и глупым тяжело писать на мове. Все в школе её учили и сложности с её обращением зависит только от того, чем вы занимались на уроках, учились или коз в носу колупали.
Написать пару комментов в сутки - это 5 минут времени. Можно в обед, можено после работы. Кому как угодно.
И запомните, каждый, кто работает и зарабатывает деньги и тратит их тут у нас в стране, покупая товары и услуги - уже априори участвует в финансировании госбюджета. Так есть.
Stanislaw Berkus , 23 сентября, 11:42#
7 октября Регина Беркус сожгет свое удостоверение руководителя инициативной группы
по выдвижению кандидатом в депутаты ПП, все это будет происходить на фоне лидского райисполкома (где находится окружная избирательная комиссия).в знак протеста против фальсификаций выборов..Предлагаем и другим кандидатам подключиться к этой акции.
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 20:15#
Не самы лепшы варыянт. Але, зрэшты, Ваша права на пратэст не стаўлю пад сумнеў.
Stanislaw Berkus , 23 сентября, 21:15#
Задаю вопросы .1.Сколько ваших людей в комиссиях? 2.Сколько людей вы можете выставить в ежеминутное наблюдение (от открытия до закрытия избирательного участка)досрочное и основной день голосования? 3.Сколько людей сможет выйти на протест после фальсификации выборов. Отвечаю за вас -первый вопрос 0,второй вопрос почти 0 и третий почти 0.Зачем вы затягиваете людей,своим участием легализуете это шоу.Вы же прекрасно знаете, что все решено без вас,что даже если за вас проголосует 100% вы все равно не пройдёте.Власти нужно любое шевеление людей на участках, самый сильный удар это пустые участки(хотя и в этом случае они будут писать 80%-90% участвовали в выборах.Значит у меня остаётся один выбор выступать против власти и такой оппозиции.
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 22:14#
Паважаны Станіслаў, уявіце сабе такую сітуацыю. Пачатак лістапада. Вёска Дразды пад Менскам.Ноч. Дождж, лужыны.Цёмна і нават сабакі не брэшуць. І толькі ўадной хатцы (квадратаў на 400) сядзіць сівы Лукашэнка ў трэніках і смаліць адну папяросу за другой. Хвалюецца. Не дае спакою яму адна думка -- "а ці не зняўся з выбарчага працэсу Ашурак?" І калі зьняўся, то ўсё ! ХАНА! "Хто ж мяне акрамя Ашурка ЛЕГЕТЫМІЗУЕ?!!!!"
solo , 25 сентября, 10:13#
Своим участием в "выборах" вы льёте воду на мельницу власти. На президентских "выборах" Берёзовка (да и вся Беларусь) шли голосовать "за жэншчыну симпатычную". Стопки бюллетеней за неё лежали не меньше ,чем за того самого. Итог? Людей на участки заманили. "Жэншчыне симпатычнай" кинули с барского плеча 4%. Вуаля!!! Не вводите людей в заблуждение ! Поддержите Регину Беркус. У вас ещё есть время , чтобы не замараться.
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 20:21#
Паважаны Solo, лічу патрэбнымнагадаць Вам, што я не ўчора нарадзіўся і ведаю дзе я жыву. Мой план разлічаны на 20 год наперад і мяняць яго таму што частка нашых грамадзян вырашылі што ён не адпавядае іх мэтам, я не зьбіраюся. Цалкам магчыма, што з часам апынецца, што грамадзяне, якія давалі мне парады прызнаюць іх памылковымі. І ў чым Вы мяне вінаваціце? Я толькі зарэгістраваў сваю ініцыятыўную групу. Падчас збору подпісаў ЗАБАРОНЕНА законам агітацыя. Я нікога ні за што не агітаваў, а Вы вінаваціце мяне .... Што я зрабіў, што можа сапсаваць маю рэпутацыю? Ігнараваў план Статкевіча? Ды я заўжды ігнараваў гэтага "збітага лётчыка". Ён мне не аўтарытэт.
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 22:29#
Усё залежыць ад мэтаў, якія перад сабой ставіць кандыдат. Калі мы з Вамі аставім за мэту "скінуць крывавы рэжым"(як гаворыць Мікола), то нам з Вамі прасьцей наведаць кніжную краму -- там цяпер багаты выбар фантастыкі. І потым, асоба дыктатара пасльля 25 год дыктатуры збольшага не адыгрывае вырашальнай ролі. Статкевіч памыляецца, калі гаворыць, што прыбраўшы Лукашэнку , мы вырашым праблему аўтарытарызма ў Беларусі. Нампатрэбна моцная грамадзянская супольнасьць, якая ва ўмовах без Лукашэнкі НЕвыбяра дэмакратычным шляхам новага дыктатара. І гэта толькі першая праблема, якую нам неабходна вырашыць цягам наступных 5-10 год. І метад умацаваньня і разьвіцьця грамадзянскай супольнасьці (гражданского обшчэства" -- палітызацыя і нават, палярызацыя насельніцтва. І ў тым ліку выбарчыя кампаніі добрая пляцоўка для гэтага.
Мила , 24 сентября, 10:31#
Витольд, извините, но что вы пишите? Такое чувство, что я читаю "методичку"..."Нампатрэбна моцная грамадзянская супольнасьць, якая ва ўмовах без Лукашэнкі "..."Зрабіцеі Вы што-небудзь для гэтага." А вы што робiце?
Юрась Дзяшук , 24 сентября, 14:21#
Мила, Вітольд, сваёй дзейнасцю фарміруе грамадскую супольнасць. Паказвае што жыхары Лідчыны - гэта не насельніцтва, а Грамадства. Грамадства, дзе не людзі робяць так, як указваюць чыноўнікі, а чыноўнікі робяць так, як ім указвае грамадства.
Па такім прынцыпе жыве ўвесь цывілізаваны Свет. І мы будзем.
І як хутка гэта будзе, залежыць ад таго, як шмат у нас у грамадстве будзе з'яўляцца такіх вось Вітольдаў. Да меркаваня каторых ўлада вымушана прыслухоўвацца. А хутка будзе так, што яшчэ і за парадай будзе вымушана звяртацца.
Гэтыя працэсы фарміравання грамадскай супольнасці, хоць і павольна, але ўжо ідуць і яны непазбежныя.
Мила , 25 сентября, 09:53#
Юрась, а почему вы за Витольда отвечаете? Вы его секретарь?
Юрась Дзяшук , 25 сентября, 15:22#
Да. С приставкой пресс-
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 20:27#
Паважаная Міла, я бачыў Ваш пост зраніцы на працы, але адказаць не меў магчымасьці па тэхнічным прычынам. таму Юрасю шчыры дзякуй за дапамогу. Наша камандная гульня дэманструе сур'ёзнасьць падыхода. Я лічу, што выставіць сваю кандыдатуру -- трэба сфармаваць моцную каманду. Усё гэта мы маем.
Вітольд Ашурак , 24 сентября, 22:54#
Паважаная Міла, мне здаецца, што Вам не падабаецца не толькі мая стылістыка, але і мая асоба.Зрэшты, гэта нармальная з'ява -- мы ўсе розныя і на прыязнасьць і пяшчоту можам цьвёрда разлічваць хіба толькі з боку сваіх родных і блізкіх. Што тычыцца стылістыкі выкладаньня сваіх думак, то заўважу Вам, што фармат паста вымагае сьціслае выкладаньне тэзісаў, згодна якіх я бачу свае задачы на сярэдне і доўгатэрміновую перспектыву разьвіцьця Беларусі. Было б неяк нязграбна і зьдзекліва, калі б я зрабіў гэта з дапамогай фені і мацюкоў.
Мила , 26 сентября, 11:29#
Витольд, я этих всех ваших программ рэфармавання БеларусI i Лiдчыны начиталась столько, что вы даже себе и представить не можете..И скажу, что все ваши программы--это Утопия и фантазии. И еще, моцная каманда----это не народ!!!! Можно иметь сто моцных каманд...Только последнее слово, в любом случае, останется не за вами, не лакеями, а за народом, который вы считаете насельнiцтвам, но не гражданским обществом!!!!!
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 22:13#
Напэўна ўтульна хавацца за словам "народ"? Ніякай адказнасьці і рабіць нічога не трэба. Мара гультая.)))) І апеляваць таксама зручна -- "ты што, народ не паважаеш"?
Вітольд Ашурак , 24 сентября, 23:04#
Паважаная Міла, вы будзеце сьмяяцца, але нашая з Вамі імправізаваная спрэчка на старонцы аднаго з лідскіх СМІ -- гэта таксама невялічкая цаглінка для ўмацаваньня грамадзянскай супольнасьці Лідчыны. Прабачце за сімвалізм.)))
Мила , 25 сентября, 11:14#
Витольд, мы с вами не спорим, а рассуждаем, разговор не про феню и мацюкi. Ваша стилистика мне лично напоминает стилистику троллей---ничего конкретного, только тезисы...Что до вашей особы, так мне вы безразличны. Вот ваш "представитель" написал, "Грамадства, дзе не людзі робяць так, як указваюць чыноўнікі, а чыноўнікі робяць так, як ім указвае грамадства.
Па такім прынцыпе жыве ўвесь цывілізаваны Свет. І мы будзем".......Почему вы говорите об этом сейчас, а не 25 лет назад? "І як хутка гэта будзе, залежыць ад таго, як шмат у нас у грамадстве будзе з'яўляцца такіх вось Вітольдаў. Да меркаваня каторых ўлада вымушана прыслухоўвацца. А хутка будзе так, што яшчэ і за парадай будзе вымушана звяртацца." А почему хутка, а не вчера, сегодня или сейчас? И что, чиновники вас слушаются и приходят к вам за советом? Мне смешно от слов вашего, не знаю кого, друга, соратника или секретаря. Ваши тезисы никому не нужны. Лозунги тоже. А это что " Вітольд, сваёй дзейнасцю фарміруе грамадскую супольнасць"? Как это понимать? Что это такое? Какую такую "грамадскую супольнасць"? Или вот это " ўмацаваньня грамадзянскай супольнасьці Лідчыны". Вы сами хоть понимаете, что пишите? Что за бред?
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 20:32#
Калі Вам не патрэбна праграма рэфармаваньня Беларусі і разьвіцьця Лідчыны, то гэта не азначае, што ўсё нашае грамадства індэферэнтна да лёсу Радзімы. Ды і Вас таксама я не акрэсьліў бы абыякавай. Проста для Вас час яшчэ не сасьпеў.
Мила , 25 сентября, 11:47#
Витольд, табакерки в городе стоят... Почему с вами чиновники не посоветовались? Нешта не прыслухалася да вас улада? Цi можа вы з уладай аднаго меркавання? А грамадская супольнасць супраць!!!!
Ааааа, зразумела, супольнасць гэту вы яшчэ не умацавалi i гэта насельнiцтва супраць. Тады зразумела- будзем чакаць умацавання....
Юрась Дзяшук , 25 сентября, 15:38#
Калі б у нас была паўнавартасная грамадская супольнасць, то вы б тут не дзяўблі Вітольда, а вышлі б самі з незадаволенымі сяброўкамі да выканкама з патарбаваннем прыбраць тыя табакеркі.
Але ж грамадская супольнасць у Беларусі толькі фарміруецца і вы ўжо можаце алкрыта выказваць сваю незадаволенасць у публічнай інтэрнэт-прасторы. А яшчэ гадоў 30 - 35 таму гаварылі б пра гэта толькі на кухні і шэптам. Але ж тады і што такое "грамадская супольнасць" ведалі толькі дэссідэнты. А зараз во і вы ведаеце. Грамадская супольнасць у Беларусі хоць і ў пакутах, але нараджаецца.
У справе змагання з табакеркамі усе карты ў вас на руках. Толькі дзейнічайце.
Прыкладаў дастаткова. Апошні - Дзітва.
Грамадскай супольнасці, якая яна ёсць, было неабыякава, што яе забівае Лідскае ЖКГ. Люді аб'ядналіся і вытспілі з пратэстам. Далі гэтаму злачыннаму факту максімальную агалоску, нават па-за межы Беларусі.
У выніку - заведзена крымінальная справа, па якой і зараз працягваецца следства. І, што самае галоўнае, пад ціскам грамадскасці тыя злодзеі, якія гэта зрабілі, былі вымушаныя празнацца. І што яшчэ больш важнейшае, нас пачулі ў ЕС. І пайшлі зрухі ў справе вінансавання рэканструкці ачышчальных збудавання ЖКГ - фактычна крыніцы забруджавання.
А каб грамадская супольнасць працягвала маўчаць, то усё было б як ёсць.
Вось, Міла, вам прыклад. Дзейнічайце. Калі ласка.
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 20:46#
Паважаная Міла, адкрыю Вам страшэнную таямніцу -- палітыкі не лакеі. Быць палітыкам не азначае трымаць фірму па "закручваньню лямпачак у пад'ездах" і дэманізацыі "табакерак. Быць палітыкам, гэта ствараць умовы каб у пад'ездах было сьветла і прыстойна, а карумпаваныя чыноўнікі не маглі ставіць за хабар "табакеркі" на прыпынках грамадскага транспарту і насупраць школаў.
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 20:58#
Наконт грамадскай супольнасьці. Хто замінае Вам падняць пытаньне "табакерак"? Сабраць подпісы. звярнуцца ў прэсу? Зладзіць акцыю пратэста? Мой паважаны сябра Юрась ужо прыводзіў прыклад Дзітвы. Экалагічная катострофа рэгіянальнага маштаба!!!! А пратэставаць выйшлі ЧАТЫРЫ чалавека. Каб нас было хаця б СОРАК, а яшчэ лепей -- чатырыста, то назаўтра старшыня райвыканкама сам вёдрамі Дзітву вычэрпваў бы! Уся справа ў тым, каб узяць адказнасьць на сябе.
Мила , 27 сентября, 10:05#
Это вам очень утульно хавацца не за словам, а за народам-насельнiцтвам. А скоро вы это насельнiцтва еще и облагородите---сделаете грамадскай супольнасцю. Вы для народа не лакей, лампочки в подъезде вкручивать не собираетесь, а реформы за чьи денежки собираетесь 20 лет претворять в жизнь? Уверена, в вашей программе есть пункт, что если вы не справитесь со своими обещаниями по итогам первого года, вы все потраченные на вас денежные средства, НАРОДНЫЕ, вернете сполна, в том числе и заработную плату. Я перечитала все ваши ответы и скажу, что наш народ не на столько безграммотен, как вы думаете. Нельзя не дооценивать людей....Вам 48 лет и ваш менталитет уже давно сложился -- он советский и в таком возрасте поменяться очень сложно. Для меня и таких как я, чтобы вы не говорили, какие бы абецанкI не давали, мы никогда вам не поверим, потому что, такие как вы привыкли к тому, что ОБЕЩАНИЯ ТОЛЬКО НА БУМАЖКЕ, за красивыми словами типа ІМПЛЕМЕНТАВАЦЬ, которые для меня, как представителя народа, не имеют никакого значения. Я, один из голосов того самого насельнiцтва, для которого вы точно не будете вкручивать лампочки, а жаль. Как раз на сегодняшний день это важнее, чем ваше 20-и летнее не понятно чего!!!!!!! Желаю удачи. Я за вас голосовать точно не буду!!!!!
Юрась Дзяшук , 27 сентября, 15:07#
Есть те, кто должен лампочки в подъездах вкручивать - это электрики, но никак не политики. Задача политиков совершенствовать общество и государственную систему, что бы каждый житель обращался в соответствующие службы и был уверен а 100%, что его услышат. А не так, как у нас сейчас. Когда власти наплевать на проблемы жителей. В том числе и на свет в подъезде. Именно поэтому Витольд и идет в политику, что бы изменить отношение "власть-граждане". И именно потому что он хочет это изменить его и не пускают. А пускают различного рода зажравшихся и заворовавшихся начальников и отставных силовиков. Которые будут выступать гарантами дальнейшего разворовывания страны. И сами будут в этом участвовать.
Последние выборы тому очередной пример.
За какого-то Наумовича из Минска, которого в Лиде никто не знает нарисовали 53% А за Судника, котрого в Лиде знают все, который тут живет и сделал во сто крат больше для Лиды, чем Наумович нарисовали всего 5%
А все потому, что Судник говорил бы в парламенте о неудобных для действующей власти вещах.
На выборы нужно идти и нужно голосовать, что бы показать этим негодяям, что стул под ними уже шатается. Это они нам вбрасывают фальшивые результаты выборов. А на самом-то деле у них есть секретные протоколы, где отображены реальные результаты голосования, которые отображают народные настроения. И от выборов к выборам эти цифры растут не в их пользу. Пусть боятся.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 20:47#
Паважаная Міла, шчыра кажучы, калі пачынаеш палітычную дыскусію, то спадзяешся, што твой супернік валодае пытаньнем хаця б на пачатковым узроўні. Мне шкада, што Вам бракуе палітычнай адукацыі. У іншых умовах небяды, што я засмуціў Вас тэрмінам "імплементацыя", але Вы ўвязалісяў палітычную спрэчку і паказалі сваю несьпеласьць. Вы не гатовыя да такіх дыскусій. Гэта відавочна.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 20:52#
І вось яшчэ што, Міла. Я з самага пачатку зразумеў, што вы не належыце да маёй мэтавай групы. З вамі я спрачаўся выключна дзеля таго каб праз наш дыялог зьвярнуцца да аўдыторыі Бізліды. Дзякуй, што падыгралі.)
Вітольд Ашурак , 23 сентября, 22:35#
І я б Вам яшчэ нагадаў пра пагрозу страты незалежнасьці. Гэта на сёньняшні момант праблема №1. Лукашэнка не будзе бараніць Беларусь. Гэта наш клопат. Зрабіцеі Вы што-небудзь для гэтага.І я прашу Вас устрымацца ад абвінавачваньняў у сектантстве. З павагай.
Мила , 26 сентября, 10:40#
Сразу насчет табакерок---я никакую грамадскую супольнасць не формирую, а по сему собирать подписи, организовывать акции протеста---это ваш удел. Если я начну все это делать, то на черта вы вообще нужны, "политики" так называемые. Насчет Дитвы--- не надо на себя тянуть чужое одеяло. Я точно знаю как было и что было. Никакой председатель райисполкома точно не черпал бы воду, а черпали бы простые работяги, в любом случае. Значит, говорите, политики не лакеи? А кто такие политики в вашем понимании? Вы забыли один моментик---зарплатку вы из чьего кармана будете получать? Очень плохо, что вы все забываете, как только дорветесь до власти, что политики, чиновники СЛУГИ НАРОДА, А НЕ НАООБОРОТ. Скажите пожалуйста, а почему вы не начали проводить реформы лет 25 назад? А почему сегодня не начинаете реформы? Ждете подходящего момента, когда можно будет высунуться? Вам сколько лет? Какая у вас может быть программа на 20 лет? Как в совке, я вам скажу, а вы мне поверьте...Уже не катит!!!!!! Не надо народу ваше "светлое" будущее, наелись светлым будущим с 17 года и по сей день. Люди сейчас хотят жить по-человечески и пользоваться всеми благами. Растить детей сегодня, а не завтра, в "светлом" будущем, которое обещает Ашурак. Времена абецанок и цацанок ушли в не бытие. Это вы считаете, что население это не гражданское общество, как писал ваш соратник, а я знаю, что это общество сформировалось еще в 90-х годах. Так что оставьте себе свои грандиозные реформы. Потому что, судя по вашему высказыванию о политиках и лакея, уже все понятно, что вам надо и как вам надо. Только слепой этого может не увидеть.
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 19:47#
Паважаная, калі Вы былі ў эпіцэнтры падзей з экалагічнай катастрофай Дзітвы і Нёмана, то чаму я Вас не заўважыў ? Чаму не падалі свой голас у абарону прыроды?
Мила , 27 сентября, 09:49#
Уважаемый, я вас тоже не видела в эпицентре. Может эпицентры оказались разные???? Только ваш голос оказался очень тихий в защиту природы, по сравнению с остальными. Добавлю с гордостью, что, именно в защиту природы, мой голос самый громкий!!!!!!!!
Юрась Дзяшук , 27 сентября, 15:11#
Пикет "Мёртвая Дзітва" возле райисполкома видели?
Акция длилась 30 секунд, но зато после этого о нашей проблеме заговорила вся страна. И в Администрации Президента начали чухать репу, как бы эту проблему решить.
А вот как вы громко кричите в защиту природы, я вижу пока только в количестве восклицательных знаков в комментария на сайте бизлида.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 20:56#
)))) Ці не праз Лідскую Газэту Вы практыкуеце свае галасавыя звязкі? Адстойная газэтка, далажу я Вам.)
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 20:11#
Яшчэ раз перачытаў Ваш пост і ў мяне складваецца ўражаньне, што ў Вас істэрыка. Вы вінаваціце мяне ва ўсім, пачынаючы з 1917 г. Чаму , напрыклад рэформы не праводзіліся 25 год таму? Слушнае пытаньне. Дзеля таго каб рэфармаваць краіну, трэба не толькі мець праграму, трэба мець магчымасьць ІМПЛЕМЕНТАВАЦЬ яе. Для гэтага патрэбна прысутнасьць ва ўладзе. 28-25 год таму БНФ прысутнічаў ва ўладзе Беларусі і тады рэформы сапраўды пачаліся. Але нажаль, беларусы ( а на той момант хуччэй саўкі) спалохаліся дэмакратыі па-беларуску і выбралі дыктатуру па-руску. Знайшоўся гарлапан, які лупцаваў сябе кулаком у грудзі і лямантаваў, што ён "СЛУГА НАРОДА". Нічога рабіць саўдэперам не трэба -- за іх усё зробіць "слуга народа". Цяпер "слуга" пасівеў , гуляе ў хакей і капае картофлю, а вам гаворыць, што ён -- "слуга народа". Вас так лёгка абвесьці вакол пальца не таму, што вы верыце жулікам, а таму што Вы не верыце ў свае сілы.На мяне Вы накрычаць яшчэ можаце, а вось сказаць начальніку што ён карумпаванае г-но і бабнік вы ўжо не можаце. І не варта нагадваць мне пра грошы. Вось калі я буду атрымліваць зарплату з Вашых падаткаў, то я справаздачуся за кожную капейку. А пакуль гэтага няма -- пашукайце сабе іншых лакеяў.
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 20:24#
Мне 48 год. Гэта азначае, што праз 20 год мне будзе 68. Калі дажыву, зразумела.)))) Натуральна, што ўзрост пасьля 60 хуччэй за ўсё не для палітыкі, так што ў гэтым узросьце я буду неспяшаючыся майстраваць лодкі на Нёмне і частаваць сяброў смашнай гарбатай. Але мая мэта палягае ў тым, каб падрыхтаваць глебу для маладых адказных палітыкаў-патрыётаў для Лідчыны. Сьледам за мною прыдуць маладыя бездакорна адукаваныя беларускія нацыяналісты, якім сёньня яшчэ гадоў па 20. Гэта будзе сапраўдная БЕЛАРУСКАЯ перамога. Неістотна, дажыву я да гэтага часу, альбо не. Ідэя пераможа абавязкова. А гэта галоўнае.
Мила , 27 сентября, 10:41#
Мечтать не вредно!!!!! Беларуские националисты есть уже и у них свои программы и вы, бывшие пионеры, комсомольцы и коммунисты, им здесь не нужны. Как можно доверять таким, как вы? Коммунисты стали демократами и националистами. Вам самому не смешно? Удачи на выборах!!!!
Юрась Дзяшук , 27 сентября, 15:14#
Насколько мне известно, Витольд Ашурок никогда не был ни в комсомоле ни в КПСС.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 20:59#
Даль Бог, ніколі не быў у камсамольцах. Тым больш у камуністых. Я спадзяюся, што пані Міла не абвінаваціць мяне ў забойстве Кэнэдзі? Бо сур'ёзныя абвінавачваньні ўжо вычарпаныя.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 21:05#
Памятаеш Юрась, як мы з табой гаварылі, што прыйдзе час і райвыканкамаўская шушэра пачне нас нацыяналістаў вучыць як трэба правільна любіць сваю Айчыну? Здаецца гэтыя часы насьпелі.
Мила , 30 сентября, 10:22#
Уважаемый, Витольд. Я не принадлежу ни к каким мэтавым групам. Я обычный житель своей страны, гражданин своей страны. Я еще раз вам пишу, что я с вами спорить не собиралась и не собираюсь и ни в коем случае вам не подъигрывала. Боже упаси!!!! Я высказывала свое народное мнение. И больше всего всех нас в вас раздражает то, что вы толкаете свои пустые политические речи, которые никому не нужны. И уверена в том, что вы ничем не отличаетесь от теперешней власти..Только пытаетесь манипулировать сознанием людей, воспользовавшись национальными идеями. Вам всем, главное дорваться до власти, а дальше, как говориться "Вася, не не чешись". Если бы вы представляли собой некую опасность для власти, вам бы уже строили массу преград...вплоть до эмиграции. Я задавала вам столько вопросов, но ни на один вы не дали ответ. Кто такой вообще Витольд Ашурок? Чем он известен эти 25 лет? Тем, что сидел в Березовке, как Ленин в Разливе, и писал политические тезисы, а заодно готовил реформу для нас всех в перспективе на 20 лет....А люди в это время боролись с властями своими силами, без всяких Ашурков, и добивались того, что, действительно, электрики вкручивали в подъезде лампочки, утепления и капремонта домов, наводили порядки во дворах и т.д. И на предприятиях добивались перерасчета и индексации з/п за 2,3,5 лет, по-скольку людям даже минималку не выплачивали. Люди по 10 лет не получали рабочую одежду---с 2010 года 1 куртка на 5 человек в смене....И очень долго перечислять, чего мы добились. Витольд, вот с этого должен начинаться настоящий политик, вот с такой каждодневной работы с людьми, а не с "политической грамотности и образованности". В наших переписках, как раз то вы показали, что абсолютно далеки от народа, не готовы к дискуссиям с народом, показали свою незрелость. Надеюсь вы приедете в те районы, где вы будете балатироваться? Тем более, что жителем одного из тех районов я и являюсь. Я бы вам задала массу вопросов.....
Вітольд Ашурак , 30 сентября, 20:45#
Пані Міла, Вы ўвогуле ўяўляеце сабе ЧЫМ ПАВІННЫ ЗАЙМАЦЦА дэпутаты Парламента? Яны павінны пісаць і прымаць законы. У мяне такое адчуваньне, што асабіста Вы вырашылі выбраць сабе парабка. Гэта не да мяне . Я ў батракі не хаджу.
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 22:02#
Stanislaw Berkus, адна з мэтаў выбарчай кампаніі -- дэманстрацыя беларускаму грамадству сур'ёзнай і адэкватнай ў сваіх ўчынках альтэрнатывы лукашэнкаўскай "вертыкалі. Калі я далучуся да вашага фаер-шоў, то што пра мяне скажуць тыя людзі, якія паверылі і падтрымалі маю праграму рэформаў? Я ўжо не буду казаць пра тое, што тролі кшталту Віктата не адзін год яшчэ будуць "пароць мне вочы" мянушкай "пажарнік". Гэта толькі для "Спрайта" імідж нічога не значыць.
Асисяй_ , 24 сентября, 15:35#
БОЛЬШОЕ СПАСИБО всем, кто не пойдет на выборы! Низкий Вам поклон и уважение. Дай Бог Вам и Вашим близким здоровья!
guldmi , 24 сентября, 23:00#
Я на 'выборы' не хожу, как и большинство адекватных людей, но в любом случае имею вопрос. Эти люди имеют какие-либо цели, кроме как получить депутатское кресло и зарплату? Если да, то где они озвучены? Если нет, то и ладно...
Пока известно, что Регина Беркус имеет цель сжечь партбилет. Но тоже непонятно зачем.
Stanislaw Berkus , 25 сентября, 01:40#
Чтобы сжечь партбилет, вначале его надо иметь.) Сжигаться будет удостоверение кандидата в кандидаты депутатов(немного сложно, но понятно). Почему сжигаться? Объясняю. Раз в 4года, нам власти показывают избирательное шоу, выборы в беларусский парламент. Только почему то результаты становятся ясны до начала выборов. И чтобы шоу было полное, надо чтобы на участки приходили люди. Какую-то часть можно загнать (студентов, жителей общежитий), но этого мало и тогда на арену выходят члены оппозиционых партий (вот тогда недовольные через бюллетень свой "пар спускают". Потом в день выборов оказывается, что проходят в парламент только представители власти (ну могут запустить в парламент две куклы, которые ничего не решают). И так каждый раз. Вопрос. Так зачем в этом участвовать. Этот вопрос у меня к кандидатам не от власти. Вы просто обманываете людей, заманивая их на избирательные участки.
Вітольд Ашурак , 25 сентября, 21:04#
Паважаны Станіслаў. Вы паўтараеце відавочныя рэчы. А напрыканцы дэманструеце домыслы. ХТО заклікае ісьці на "выбары"? ХТО вас "заманівае" на выбарчыя участкі? Папрашу цытаты (можна спасылкі на эл. прэсу) і прозьвішчы "эціх негадзяев".
Stanislaw Berkus , 26 сентября, 01:23#
Заклікаюць усе кандыдаты (акрамя праўладных), заклікаюць сваім удзелам у гэтым фарсе. Няўжо Вы гэта не разумееце?А наконт грамадскай супольнасці, Вы як кажыце, яе ствараеце; так гэта трэба к людзям выходзіць.Амаль 20дзен прайшло ад рэгістрацыі, але ад БНФ ніводнага пікета нешта я не бачыў. Так я не зразумеў, як можна ствараць грамадскую супольнасць не выходзячы к людзям.
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 20:26#
Вы няўважліва сочыце за падзеямі. Зрэшты, я маю час да 16 Лістапада. Пасьля маёй рэгістрацыі мне не трэба будзе парушаць закон і агітаваць адкрыта.
Stanislaw Berkus , 26 сентября, 21:49#
Значыць месяц на канапе праляжаць, а потым нічога не робячы па партыйных спісах прайсьці, так-так
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 22:32#
Давайце па чарзе. Агітаваць пад час збору подпісаў можна толькі ўскосна. Гэта значыць праграму сваю да выбарцаў данесьці немагчыма. З другога боку, асабісты кантакт вельмі важны. Людзі бачыць асобу і фармуюць сваё стаўленьне да яе. Ці ўраўнаважвае адно другое? ня ўпэўнены. Таму я разглядаў збор подпісаў як ДАДАТКОВЫ рэсурс. У мінулую нядзелю наша група правяла пікет па збору подпісаў ў падтрымку Сяргея Пантуса. У суботу, нажаль, прыйшлосяадмівіцца ад пікета -- неабходнасьць нашай прысутнасьці на З'ездзе Партыі БНФ. Наступная субота (28.09) = пікет Сяргея Пантуса ў Лідзе. Нядзеля (29.09.) -- раніца -пікет Ашурка ў Бярозаўцы , другая палова дня -- пікет ў Дзятлаве.
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 22:38#
Наконт партыйных спісаў. А хто замінаў Вам звярнуцца даякой палітычнай партыі? Я вось на З'ездзе са здзіўленьнем даведаўся, што паплечнікі Міколы Статкевіча звярнуліся да Партыі БНФ уключыць іх у спісы. Зразумела, што я галасаваў "супраць". Але апынуўся ў меньшасьці і гэтыя кандыдаты прайшлі. Але, за пані Рэгіну я прагаласаваў бы з задавальненьнем. ды яшчэ і заклікаў бы З'езд далучыцца.
Stanislaw Berkus , 27 сентября, 08:25#
Ніхто не замінаў. І калі былі бы выбары ў нас сумленные абавязкова ўдзельнічаў бы і толькі праз збор подпісаў(як гэта было 2004 і 2008).Калі небудзь раскажу ўсю праўду, як гэта было (магчыма на ю-туб канале). І так пра партыйнасць(з 1999-2003 я кіраўнік суполкі КХП-БНФ у Лідзе, выйшаў па асабістаму жаданню(ніхто мяне не выключаў з партыі. І так я амаль 16 гадоў я не ўваходжу ні ў якія партыі і рухі. А прапановы былі розныя (маю на ўвазе быць кіраўніком, а не шэрагоўцам) гэта ў 2004 старшыня лідзкіх камуністаў, казаў мне зняць кандыдатуру на выбарах (мой суперніка быў "мэр" Малец) за гэта "цёплы" кабінет у камуністаў))))), ну вядома як яму я адказаў. Ў 2006 асабістае запрашэнне ад кандыдата ў прэзідэнты Казуліна (гэта была ў Лідзе пры сведках). Я адказаў, што падумаю і вырашым ўсе пасля выбараў. Але рэжэм кідае Казуліна ў турму і праэкт, так застаецца на паперы. Можна і працягваць далей, але я не аб гэтым. У суботу ў Лідзе ў мяне была асабістая размова з Мікалаем Статкевічам, дзе ён мне казаў, што на яго выйшаў старшыня Партыі БНФ Кастусёў, дзе ён звярнуўся з прапановай даць людзей, каб закрыць вольныя ўчасткі(але потом Кастусёў "даў назад"). Але я бачу ў нас розныя погляды на выбары Вы (і ваша партыя) за ўдзел ў гэтым фарсе у мяне (і у каманды Статкевича) думка супрацьлеглая.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 21:14#
Паважаны Станіслаў, няма сэнсу паўтараць, што я Вас паважаю. Вы маеце сваю пазіцыю. Гэта ў наш час раскоша. якую не кожны можа сабе дазволіць. Падчас агітацыі, мы плануем выпусьціць шэраг відэа праграм, дзе будуць закранацца самыя розныя аспекты нашага жыцьця. спадзяюся, мы з Вамі яшчэ падыскутуем.
Владимир #2680 , 25 сентября, 08:53#
Сижу, не пью уже с утра,
На завтра будут выборА.
Я должен быть предельно трезв,
Чтобы в графу поставить крест.
Э-э-э-хей...
растёт правосознание!
,,,,,,,,,,,,,
Асисяй_ , 25 сентября, 18:09#
Выборы, выборы,
Кандидаты - ++++ры...
Мила , 25 сентября, 16:32#
Юрась, не пишите бред про грамадскую супольнаць...Вы сами не знаете, что это на самом деле...Нет смысла в словосочетании.
Юрась Дзяшук , 25 сентября, 17:37#
Как раз-таки я знаю, что такое гражданское общество и как это работает. На примере других стран и по долгу своей службы.
А вот вы, я так понимаю, тут лишь впервые услышали этот термин и не совсем еще пока понимаете, что это такое. Хотя, откуда вам знать-то. Если в Беларуси гражданское общество еще только на стадии формирования.
Мила , 27 сентября, 16:15#
Уважаемый, Юрась. Витольду 48 лет. В те времена,когда он учился в школе, все были пионерами и комсомольцами...И менталитет тот, советский он никуда не исчез, это видно. А насчет вашей акции в 30 сек,....ничего не скажу. Еще раз повторяю, не тяните на себя чужое одеяло. Вас не учили разве, что не красиво встревать в разговоры, когда они вас не касаются и вас не приглашали. Так что прощевайте на этом. А в остальном мне уже все понятно. Считаю, нужно прекратить эти бессмысленные и пустые дебаты. Удачи на выборах!
Юрась Дзяшук , 27 сентября, 17:43#
Не надо придумывать. Не все в то время были пионерами, а комсомольцами так тем более.
Это беседа публичная, поэтому имею полное право в ней участвовать. Спасибо за внимание.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 23:08#
Юрась, мне здаецца, варта было б глыбей раскрыць гэтую тэму на нашым ютуб-канале. Як ты лічыш?
Stanislaw Berkus , 26 сентября, 21:57#
Заўтра 27 верасня, Беркус Регіна, запрошана ў акруговую выбарчую камісію , наконт як яны кажуць парушэння выбарчага заканадаўства. Гэта магчыма за суботні пікет с удзелам Мікалая Статкевіча. Мінімум могуць даць папярэджанне, максімум здымуць з выбараў.
Вітольд Ашурак , 26 сентября, 23:52#
Сумна.
Мила , 27 сентября, 10:48#
Регине удачи и везения! При любом раскладе, не отчаиваться и не сдаваться!
Регина Беркус , 27 сентября, 11:42#
Спасибо, Мила.Удачи и добра нам всем.На этом мы не останавливаемся.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 21:16#
Пані Рэгіна, якія вынікі? Спадзяюся, што Вам не сапсавалі настрой.
Регина Беркус , 27 сентября, 22:25#
Ведаеце Вітольд,не надта мне сапсуеш той самы настрой.
Сёння патэлефанавала у камісію з заявай каб выслалі вынік рашэння па пошце, бо у мяне не было часу зайсці да іх.
Учора размаўляла з Мікалаем Статкевічам. Ён сказаў мне, што няма чаго прыстойнаму чалавеку хадзіць да фальсіфікатараў).
Сёння дайшло да смеху, такоя уражанне, што у выбарах удельнічаеце Вы і я, дзе яны усё.?
У інтэрнэце Вы і я, на вуліцы мая каманда правяла пікет, пра каторы тыдзень ідзе размова)
Па пальцах лічыла усіх удзельнікаў, а патэнцыяльнага дэпутата забылася,а людзі вогул ня ведаюць, цішыня, вось гэта выбары))
Заўтра мае хлопцы праводзяць пікет у раёне базару,я падыду, праўда больш сціплейшы)).
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 23:28#
Прыемна чуць, што Вы не губляеце баявога настрою. Што тычыцца выбарчай кампааніі, то ўсё яшчэ наперадзе. Партайгеноссэ з райвыканкама скарыстаюцца сваімі неблагімі магчымасьцямі праз ТВ, Лідскую газэту і наглядную агітацыю. Наўрадці яны рызыкнуць на асабістыя сустрэчы з патэнцыйнымі выбарцамі. Толькі за 2019 год райвыканкам столькі накасячыў, што нават старшыню памяняць перад "выбарамі" прыйшлося. А гэта ўжо маркер няўпэўненасьці.
Вітольд Ашурак , 27 сентября, 23:52#
Зазначу яшчэ, што мы з Вамі не канкурэнты. Я маю намер балатавацца па 56 Акрузе. Акрамя Бярозаўкі, Дзятлава і Казлоўшчыны, гэта мікрараён Маладзёжны ў Лідзе, вул Свярдлова, Качана, Міцкевіча, ЖБІ і Чэхаўцы.
Мила , 30 сентября, 10:41#
Желаю удачи!!! Жду с нетерпением с вами встречи на дебатах и дискуссиях.
Вітольд Ашурак , 30 сентября, 20:47#
Паважаная Міла, дэбаты будуць на тэлевізіі паміж кандыдатамі. А ад сустрэч з выбарцамі я не хаваюся.
Мила , 1 октября, 09:32#
Витольд, вы еще не депутат. А пока не депутат, могли бы в "копилочку" себе что-то положить...Глядишь и рейтинг подскочит. В батраки вас никто не зовет, потому что вы, я поняла, бесплатно ни на кого не батрачите, даже на своего потенциального избирателя. Понятно. "Картина маслом"...Дебаты только с кандидатами, а с избирателями встречи...Да, народ-батраки, они все такие---безграмотные и я в том числе. Спасибо, что показали свое место и место мое. Все с вами ясно....Do widzenia, до побачэння, до свидания. Удачи на выборах!!!!!
Вітольд Ашурак , 1 октября, 23:50#
Паважаная Міла, посьціць брэд можа і весела, але абсалютна безсэнсоўна. Трэба ўвесь час памятаць, што нашу дыскусію не дурні чытаюць. Давайцеі сапраўды падвядзем рысу. Прыходзьце на сустрэчу і скажыце мне ўсё ў вочы.)
Мила , 2 октября, 11:22#
Уважаемый, Витольд. Вы хорошо заметили, что посты читают как раз умные люди. И вот эти самые люди и обратят внимание, кто идет в депутаты и чем они "дышат". Я вам уже давно пишу слова такие, как Удачи на выборах, до свидания, встретимся на дискуссиях и т.д., чтобы остановить тактично и красиво эту переписку. Но до вас никак не доходит, что вы давно не интересны, как собеседник. Удачи на выборах!!!!!!
Вітольд Ашурак , 2 октября, 21:19#
Калі я Вам такі нецікавы, чаго ж Вы так настойліва "вяртаецеся" да спрэчкі?))) Прынамсі, ўсё ў чым Вы мяне вінаваціце -- нічым не падмацованыя словы ананіма, які вырашыў, што ён і ёсьць той самы vox populi.
Мила , 3 октября, 10:00#
До свидания.
Stanislaw Berkus , 4 октября, 16:08#
Претендент в кандидаты депутатов Палаты Представителей от Лидского избирательного округа N55 Регина Беркус обратилась к лидчанам и заявила о выходе с избирательной компании.
https://youtu.be/-n0YUCu9Pxs